Інструкція

1. Встановлення програми

(Ви можете також завантажити докладну покрокову інструкцію зі встановлення програми тут у форматі PDF, близько 4 Мб)

Встановлення за допомогою інсталятора - для користувачів Windows

Завантажте з сайту інсталятор останньої версії програми (dlposetup.exe) та запустіть його. Далі слідуйте вказівкам інсталятора.
Увага! З метою коректної роботи програму рекомендується встановлювати у директорію (папку) з назвою латинськими літерами.
 

Встановлення вручну

Завантажте з сайту останню версію програми (архів dlpo.zip для Windows або dlpo_linux32.7z чи dlpo_linux64.7z для Linux).
На своєму комп'ютері або на флешці створіть папку, в якій Ви хочете встановити програму, наприклад F:\buhgalt\
Розпакуйте вміст архіву у створену Вами папку.

Увага! З метою коректної роботи програму рекомендується встановлювати у директорію (папку) з назвою латинськими літерами.
Серед розпакованих файлів знаходиться dlpo.ехе (якщо у Вас Linux - то dlpo.sh) - це і є власне програма, решта файлів - допоміжні. Двічі клацніть на dlpo.ехе (dlpo.sh), щоб запустити програму.
Ви також можете створити ярлик до dlpo.ехе (dlpo.sh) на робочому столі, щоб у майбутньому легше запускати програму.

До уваги користувачів Windows 8: у разі неможливості запуску програми або окремих її елементів - запустіть програму з правами адміністратора (клацніть правою клавішею мишки на ярлику програми і виберіть пункт "Запустити з правами адміністратора").

 

2. Перший запуск - швидкий старт

(Ви можете також завантажити докладну інструкцію з використання програми тут у форматі PDF, близько 4 Мб)

При першому запуску програма запропонує Вам ввести дані свого підприємства на вкладці "Картка підприємства". Це необхідно для відображення назви підприємства в інформації про ліцензію та в звітах, які Ви формуватимете. Ви в будь-який час можете змінити зазначену Вами інформацію.

Налаштування плану рахунків

У верхній частині вікна програми відкрийте пункт меню "Налаштування" - "План рахунків".
З'явиться вікно, в якому Ви можете додавати, видаляти або редагувати існуючі рахунки бухгалтерського обліку.
Зверніть увагу: якщо Ви додаватимете субрахунки, необхідно, щоб дата їх створення була не менша за дату створення рахунку вищого порядку. Вхідні залишки, відображені на субрахунках, не повинні відображатися на рахунках вищого порядку.

Налаштування типових проводок

Ви можете зберегти типові проводки, щоб використовувати їх у майбутньому і тим самим прискорити свою роботу.
У верхній частині вікна програми відкрийте пункт меню "Налаштування" - "Типові проводки".
З'явиться вікно, в якому Ви можете додавати, видаляти або редагувати існуючі проводки.

Надалі, щоб використати типову проводку, у головному вікні програми просто виберіть спадне меню в рядку "Зміст операції".

Введення даних про господарські операції

Введення даних про господарські операції здійснюється у головному вікні програми. При відкритті програми воно приховане - натомість Ви бачите таблицю з раніше введеними господарськими операціями. Щоб відкрити головне вікно, просто натисніть кнопку з подвійною зеленою стрілочкою 
З'явиться вікно, в якому Ви зможете ввести дату й номер операції, її зміст, суму, номер відповідного документа, кореспонденцію рахунків бухгалтерського обліку.

Після завершення введення операції натисніть кнопку "Ввести". Якщо Ви вирішили не вводити операцію, Ви можете натиснути "Скасувати", що перерве введення поточної операції. Введену операцію Ви завжди можете видалити, натиснувши кнопку "Видалити".

Для Вашої зручності для додавання нової операції Ви можете використовувати не лише кнопку "Додати", але й "Повторити" і "Вставити".
"Повторити" створить новий запис, перенісши до нього всі дані з поточного запису. Це зручно використовувати під час введення кількох однотипних операцій.
"Вставити" додасть новий запис перед попереднім, відповідно змінивши нумерацію всіх наступних записів. Це зручно використовувати в разі, якщо Ви випадково пропустили операцію, і тепер необхідно її внести. Завдяки цій кнопці Вам не доведеться змінювати номери операцій вручну.